سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان
وبلاگ نویسان باید به صورت شبکه‌ای فعالیت کنند/سازش با آمریکا ناجوانمردی در حق ملت‌های آزاده است

سردار نقدی گفت: رسانه‌ها این قدرت را پیدا کرده‌اند که یک واقعیت مجازی ترسیم کنند و در مقابل حقیقتی قرار دهند تا افکار عمومی بر اساس آن واقعیت مجازی که در برابر چشمان خود می‌بینند تصمیم‌گیری کند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/2/17 ] [ 10:19 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

مشکل اجرای طرح پزشک خانواده دولتی نبودن رادیولوژی و آزمایشگاه در نوشهر است

فرماندار نوشهر خواستار توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی مازندران به غرب مازندران شد.

محمد علی قمی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که با حضور مسئولین شهرستان ، بخش مرکزی و بخش کجور در سالن اجتماعات فرمانداری نوشهر برگزار شد ،خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر ظهور  مردم با حضور آگاهانه و گسترده خود در انتخابات 24 خرداد 92 حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

وی تصریح کرد: همه مدیران موظف هستند از امکانات دولتی که در اختیار آنها قرار دارد نهایت حفظ و حراست را به عمل آورند و نباید در اختیار هیچ گروه یا جناح سیاسی قرار داده شود بلکه باید در اختیار ستاد انتخابات در راستای ایجاد نشاط سیاسی و حضور گسترده مردم بکار گرفته شود.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/2/16 ] [ 5:12 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
با توجه به عدم استقبال مردم از رئیس جمهور

دستور استاندار برای استقبال مدیران از احمدی نژاد

حضور پر رنگ مشایی در دور چهارم سفرهای استانی و اجرای مراسم پرچم گردانی و تحویل پرچم از سوی احمدی نژاد به مشایی یکی از نکاتی است که ضمن تقویت شائبه تبلیغاتی بودن سفرهای دور چهارم سبب اعتراض مسواین لشگری و کشوری به احمدی نژاد شده است.

 نوشهر آنلاین : در پی استقبال سرد مردم از سفرهای استانی دور چهارم هیات دولت، استاندار کرمانشاه از همه مدیران استان خواست هماهنگی و آمادگی لازم را برای استقبال باشکوه از محمود احمدی نژاد داشته باشند.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/2/12 ] [ 12:27 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

آمادگی برای پیگیری و تحقق مطالبات معیشتی و رفاهی مرزبانان علم و دانش

نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی با مهم دانستن نقش استادان و معلمان در تعالی و پیشرفت کشور توجه به این قشر فرهیخته را ضروری دانسته و ضمن آمادگی برای پیگیری و تحقق مطالبات معیشتی و رفاهی مرزبانان علم و دانش از دستگاه های اجرایی مصرانه انتظار توجه به استادان و معلمان را داریم.


به گزارش نوشهر آنلاین مجمع نمایندگان مازندران ضمن گرامیداشت سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین گردیده است، روز معلم را به تمامی  استادان، معلمان، مربیان، دانشگاهیان و فرهنگیان  تبریک گفتند.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/2/11 ] [ 8:46 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

دستگیری عامل کلاهبرداری از عنوان فرزند رهبر انقلاب در غرب مازندران

 نوشهر آنلاینبلاغ،(ح.ص) متهم به کلاهبرداری و سوء استفاده از نام فرزند دوم مقام معظم رهبری،"سید مجتبی خامنه ای" توسط نیروهای امنیتی سپاه کربلا و با کمک ضابطین بسیجی در غرب مازندران دستگیر شد.

 

این فرد با مراجعه به افراد و برخی از صاحبان شرکت های مطرح در غرب مازندران با کلاهبرداری و با استفاده از جعل اسناد، مدعی شراکت با سید مجتبی خامنه ای در یک کار اقتصادی می شد.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/2/8 ] [ 1:55 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

کریستین ساینس مانیتور:

دخالت ایران در بمب گذاری کانادا ممکن نیست

تهران- پایگاه اطلاع رسانی روزنامه آمریکایی ?کریستین ساینس مانیتور?، روز چهارشنبه در تحلیلی نوشت:ایران و القاعده از مدت ها قبل حس خصمانه ای نسبت به هم داشته اند،و دخالت دولت ایران درحادثه تروریستی کانادا ممکن نیست.

 

به نوشته ?اسکات پیترسون?،زمانی که مقامات کانادایی اعلام کردند دو مرد را بازداشت کردند که قصد داشته اند خط قطار تورنتو به نیویورک را منفجر کنند و این افرد از القاعده داخل ایران بوده اند؛تحلیلگران و کارشناسان مسائل ایران واقعا متعجب شدند زیرا جمهوری اسلامی و تندروهای القاعده طی دو دهه گذشته رابطه کاملا خصمانه ای با یکدیگر داشته اند.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/2/4 ] [ 6:36 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

سفارت ایران در ترکیه تکذیب کرد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه اخبار منتشر شده مبنی بر مسدود کردن حسابهای اتباع ایرانی در این کشور را تکذیب کرد.

  به نقل از ایرنا ، سفارت ایران در ترکیه اعلام کرد در پی انتشار خبری مبنی بر الزام اتباع ایرانی مقیم ترکیه به مسدود کردن حسابهایشان در بانکهای این کشور موضوع از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری و مشخص شد هیچگونه دستورالعملی در این باره صادر نشده است و این موضوع بر اساس تصمیم کارمند و یا مدیر شعبه ای از بانکهای خصوصی ترکیه و در ارتباط با مشتری خاصی اعمال شده است.

سازمان نظارت و کنترل بانکهای ترکیه در پی اقدام خودسرانه دو بانک این کشور برای بستن حسابهای ایرانیان در ترکیه پیش از این اعلام کرده بود که این اقدام غیر حقوقی است و دستوری در این زمینه صادر نشده است.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/2/4 ] [ 6:35 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

قاره آفریقا؛ نگاه های نگران و روزنه های امید

تهران- هنگامی از قاره آفریقا سخن به میان می آید، فقر، بی خانمانی و درد ورنج افرادی در اذهان آدمی متبادر می شود، اما به نظر می رسد روزنه های امیدی در برخی کشورهای آفریقایی بویژه با سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به این کشورها ایجاد شده است.

 

سیاهان قاره آفریقا بیش از 400 سال توسط استعمارگران و مدعیان حمایت از حقوق بشر به استثمار و استعمار کشیده شدند.

هنوز هم فیلم هایی که از بردگی سیاهان قاره آفریقا در کشورهای غربی از جمله آمریکا در کشورهای مختلف جهان پخش می شود و در آن فیلم ها با حمله به کشورهای آفریقایی، مردم این قاره را به غل و زنجیر کشیده و در فضاهای آلوده کشتی ها، آنها را از شهر و دیار خود و از زن و فرزندشان دور می کردند، دل هر بیننده ای را در جهان متاثر می کند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/2/1 ] [ 1:3 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

زلزله 3/5 ریشتری در شهرستان قائن خراسان جنوبی

زلزله‌ای به قدرت سه و نیم درجه ریشتر بعد از ظهر امروز شهرستان قائن در استان خراسان جنوبی را لرزاند.

به گزارش نوشهر آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس ، این زمین لرزه ساعت 13 و 24 دقیقه و18 ثانیه امروز در مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران ثبت شده است.

زلزله امروز قائن با مشخصات عرض جغرافیایی 50/33 و طول جغرافیایی86/58 و عمق 19متری زمین به ثبت رسیده است.

به گزارش فارس، قائنات به مرکزیت شهر قائن، در شرق ایران و شمال استان خراسان جنوبی واقع شده است و از شهرستان‌های زلزله خیز کشور به شمار می‌رود.


[ جمعه 92/1/30 ] [ 8:33 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

کشف دو سیاره شبیه به زمین در فاصله 3 هزار سال نوری

 

 

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) ، دو سیاره شبیه به کره زمین در کهکشان های راه شیری وجود دارد که به عقیده محققان دارای اتمسفر و آب مایع هستند.

محققان بر این عقیده اند که این دو سیاره شبیه به زمین قابلیت زندگی و حیات دارند چرا که فاصله آنها از ستاره هایشان امکان وجود آب و بنابر این حیات را فراهم می کند.

این کشف که در مجله عملی ?Science ? منتشر شده است بر اساس داده های به دست آمده از تلسکوپ فضایی ?Kepler ? توسط گروه علمی به ریاست ?ویلیام بروکی? از مرکز تحقیقات ?Ames? سازمان فضایی ناسا اعلام شده است.

?رافائله گاتونه? از رصدخانه موسسه ملی فیزیک نجومی شهر ?پادوا? در شمال ایتالیا گفت: این تحقیقات برای نخستین بار نشان داده است که دو سیاره شبیه به زمین در گیتی وجود دارند و بنابر این ادامه تحقیقات ارزش بسیاری دارد

وی افزود: هدف از این تحقیقات کشف حیات و زندگی در این سیارات است.

این دو سیاره در دورترین فاصله از ?یک سیستم پنج جهان فرا خورشیدی? قرار دارند که در دور ستاره ? Kepler-62 ?که شبیه به خورشید است ، متولد شده و تا 3 هزار سال نوری با زمین فاصله دارند.

جریان نوری که به این دو سیاره می رسد ، شبیه به جریان نوری است که کره ونوس و مریخ از خورشید دریافت می کنند و این نظریه وجود دارد که در آن حیات وجود داشته باشد.

محققان عقیده دارند که هر دو سیاره جامد بوده و از ترکیب سنگی ، یخی و اتمسفر هستند و در آن رودخانه و دریا وجود دارد.

محققان همچنین عقیده دارند که در اتمسفر این دو سیاره نیتروژن، اندیریدکربن و آب وجود دارد اما به خاطر فاصله بسیار زیاد آنها دقیقا نمی توان داده های دیگری از آن داشت.


[ جمعه 92/1/30 ] [ 3:5 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 122481