سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

پیام‌هایی برای نشنیدن!

دعوا بر سر سیاست نیست، دعوا بر سر اصول است، اصولی که در یک‌سو هر که از آنها عبور کرد ملاحظه‌اش نمی‌کنند و در سوی دیگر پاک سه‌طلاقه‌اش کرده‌اند تا مبادا در مناسبات قبیله‌ای‌شان خللی بیفتد. سال 92 احتمالا پایانی برای این داستان خواهد بود و آغازی برای داستان‌های ‌دیگر اما...

 

نوشهرآنلاین/خیبر: سال 1391 در نهایت یک پیام بیشتر ندارد: راهی که رفته‌ایم درست بوده است. در این سال منازعه‌ای بزرگ شکل گرفت بر سر اینکه مسیر درست سیاست داخلی در ایران بالاخره کدام بوده است؟

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/1/10 ] [ 3:21 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

همانطور که می دانید مقام معظم رهبری سال 1392 را به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند که این عنوان دربرگیرنده تمام عناوین و شعارهای سالهای گذشته است .

میتوانیم این انتخاب را بالاترین خواست رهبری از مردم و مسئولان نظام بدانیم و با یکپارچگی و حفظ وحدت در برابر توطئه های داخلی و خارجی ایستادگی کنیم و با شرکت منسجم و همه جانبه در انتخابات پیش رو گام بزرگی در مسیر حماسه سیاسی برداریم.

دشمنان انقلاب و دشمنان ایران اسلامی به دنبال این هستند تا با ایجاد توطئه و تفرقه بین مردم و مسئولین حضور مردم را در پای صندوق های رای کمرنگ نمایند اما مردم ایران همواره نشان داده اند با روحیه استکبار و ظلم ستیزی خود و همچنین پایبندی به اصول دینی و اعتقادی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده اند و هرگاه بیگانه ای به طمع آب و خاک و مذهب ایرانیان برخواست ، مقابل او ایستاده اند .
نمونه این امر را میتوان در راهپیمایی 22 بهمن سال 91 مشاهده کرد که مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی و تحریم ها و کارشکنی های داخلی جانانه پشت انقلاب و کشورشان ایستادگی کردند و حماسه ای دیگر را رقم زدند .
بخش دیگر صحبت های مقام معظم رهبری مربوط به حماسه اقتصادی بود که میتوانیم با نگاهی به شعارهای سالهای گذشته این موضوع را یکی از دغدغه های اصلی معظم له بدانیم . ایشان با نگاهی خاص به مسایل اقتصادی همواره گوشزد کرده اند که اقتصاد کشور با قطع وابستگی ، بومی گرایی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی میتواند به موفقیت های چشمگیری در این حوزه دست یابد .
در پایان امیدواریم مردم و مسئولین نظام ، همانند گذشته با هوشیاری و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب ، حماسه ای سیاسی اقتصادی را در سال 92 رقم بزنند .

مجید مقیمی ...


[ جمعه 92/1/9 ] [ 11:47 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 122867